Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

!ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ!

Ήθελα να ήμουν δάκρυ, να γεννιόμουν στα μάτια σου, να ζούσα στο πρόσωπό σου και να πέθαινα στα χείλη σου


Σήμερα όλοι μ' αγαπάνε... Σήμερα όλοι με θυμούνται... Σήμερα όλοι μου στέλνουν λουλούδια... Σήμερα όμως είμαι νεκρός...


Αν το βράδυ έρθει σπίτι σου ένας χοντρός με κόκκινα ρούχα & μακριά λευκά γένια & προσπαθήσει να σε βάλει στο σάκο του μην αντισταθείς σ' έχω ζητήσει για δώρο μου!


Μην ψάξεις ποτέ να βρεις κάτι τέλειο για να το αγαπήσεις. Αγάπησε κάτι ατελές και τελειοποίησε το με την αγάπη σου!


Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής σου.


Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.


Όταν γεννήθηκα έπαθα τέτοια λαχτάρα, που δεν μπορούσα να μιλήσω για ενάμιση χρόνο.


Kανίβαλος είναι ο τύπος που πάει στο εστιατόριο και παραγγέλνει ένα σερβιτόρο.


Μια ισορροπημένη δίαιτα είναι ένα χάμπουργκερ σε κάθε χέρι.


Πουλόβερ, (ουσ.): Ρούχο που φορά ένα παιδί όταν η μαμά του κρυώνει.


Καλύτερα ένα φρικτό τέλος παρά μια φρίκη δίχως τέλος.


Όταν τα όνειρα σου δεν χωράνε πουθενά πέφτουν στα μάτια και γίνονται δάκρυα


Κάποτε σου είπα να μου κάνεις ένα δώρο και εσύ μου είπες: "σ' αγαπώ". Ξέχασες όμως ότι τα δώρα δεν τα παίρνουν πίσω!


Κάθε αστέρι που πέφτει είναι ένας άγγελος που δεν άντεξε να ζει σε ένα κόσμο που δεν υπάρχεις!


Όταν σε βλέπουν όλοι μου λένε πως είσαι ένα αστέρι. εγώ διαφωνώ & λέω πως είσαι φεγγάρι. γιατί τα αστέρια στον ουρανό είναι πολλά, το φεγγάρι όμως είναι ένα & μοναδικό...


Όλοι σκέφτονται πως να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανείς τον εαυτό του.


Δίκαιος είναι όχι αυτός που δεν αδικεί, αλλά αυτός που μπορεί να αδικήσει και δεν θέλει!


Ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που λένε την πραγματική τους ηλικία.
Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα.


Στην οποία δοκιμασία της ζωής μην ρωτάς ποτέ "γιατί". Το "γιατί" είναι μια επιπλέον δοκιμασία.


Η ελευθερία σου σταματά εκεί όπου αρχίζει η κατάκριση του κόσμου.


Όταν της λύπης θα νιώσεις το χάδι,
όταν τα αστέρια μετράς κάθε βράδυ,
όταν περπατάς και δεν ξέρεις που πας,
τότε να ξέρεις πως αγαπάς.

Ίσως η ώρα να είναι περασμένη, ίσως τα τόσο όμορφα μάτια σου να είναι κλειστά και η γλυκιά ψυχή σου να ταξιδεύει αλλού, όμως εγώ συνεχίζω να σε σκέφτομαι!!!!


Ξεγελά ο χρόνος τους ανθρώπους αλλά η ελπίδα τους ξεγελά καλύτερα!


Σου είχα πει ότι θα σ' αγαπώ, ό,τι κι αν συμβεί.
Ο χρόνος πέρασε, συνέβησαν πολλά.
Εγώ σ' αγαπώ ακόμα,
όμως εσύ ξέχασες τι σου είχα πει!


Να χαμογελάς, γιατί το γέλιο σου δεν το έχει κανένας...Να ελπίζεις, γιατί κάθε ελπίδα είναι ένα όνειρο σου...Να μην δακρύζεις, γιατί κάθε δάκρυ σου είναι και δικό μου!


Επειδή το φεγγάρι είναι ερωτευμένο μαζί σου, έρχεται κρυφά κάθε βράδυ και σε γεμίζει φιλιά. Απόψε αποφάσισα να του πάρω την θέση. Θα με περιμένεις;


Οι άνδρες με σκουλαρίκια είναι έτοιμοι για γάμο. Έχουν αγοράσει κοσμήματα κι έχουν νιώσει πόνο.


Μην τα βάζεις με ηλίθιους. Σε κατεβάζουν στο επίπεδό τους και σε κερδίζουν εύκολα λόγω εμπειρίας.


Η σκληρή δουλειά δεν σκότωσε ποτέ κανέναν. Ας μην πιέζουμε όμως την τύχη μας.


Ξέχνα την Παγκόσμια ειρήνη. Επικέντρωσε την προσοχή σου στο να χρησιμοποιείς το φλας όταν στρίβεις.


Ο άνθρωπος που χαμογελά όταν όλα πάνε στραβά ξέρει σε ποιόν θα ρίξει το φταίξιμο.


Η ζωή στην Γη είναι ακριβή, αλλά περιλαμβάνει δωρεάν βόλτα γύρω από τον ήλιο.


Παρά το ότι το κόστος της ζωής ανεβαίνει, το περίεργο είναι πως όλοι θέλουν να εξακολουθούν να ζουν.


Όσο υπάρχουν διαγωνίσματα θα υπάρχει και προσευχή στο σχολείο.


Γεννιόμαστε γυμνοί, υγροί και πεινασμένοι. Μετά τα πράγματα χειροτερεύουν.


Εάν έπρεπε να ήμασταν χορτοφάγοι, τα ζώα δεν θα ήταν φτιαγμένα από κρέας.


Τους φίλους τους διαλέγουμε
γι’ αυτό δεν τους παιδεύουμε
τα μυστικά μας λέμε
κι εμείς ερωτευτήκαμε
αλλά δεν τρελαθήκαμε
τους φίλους μας δε καίμε


Σκόπευσε τ' άστρα και θα βρεις έναν γαλαξία επιτυχίες!



Δε λυπήθηκα επειδή μου είπες ψέματα αλλά επειδή δεν μπορώ να σε πιστέψω ξανά



ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΙΛΟ!!!!



Η Δημοκρατία καταστρέφεται διότι καταχράστηκε το δικαίωμα της Ελευθερίας και της Ισότητας.
Έμαθε στους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα, την αναρχία ως ευδαιμονία.
Σωκράτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: