Το Ευαγγέλιο της Κυριακής 30 Οκτωβρίου 2011. Κείμενο-μετάφραση-σχόλια.
Κατά Λουκάν ιστ’ 19-31.
Κατά Λουκάν ιστ’ 19-31.
Κείμενο:
Ἄνθρωπος δέ τις ἦν πλούσιος καὶ ἐνεδιδύσκετο πορφύραν καὶ βύσσον εὐφραινόμενος καθ' ἡμέραν λαμπρῶς. Πτωχὸς δέ τις ἦν ὀνόματι Λάζαρος ὃς ἐβέβλητο πρὸς τὸν πυλῶνα αὐτοῦ ἡλκωμένος καὶ ἐπιθυμῶν χορτασθῆναι ἀπὸ τῶν ψιχίων τῶν πιπτόντων ἀπὸ τῆς τραπέζης τοῦ πλουσίου· ἀλλὰ καὶ οἱ κύνες ἐρχόμενοι ἀπέλειχον τὰ ἕλκη αὐτοῦ. Εγένετο δὲ ἀποθανεῖν τὸν πτωχὸν καὶ ἀπενεχθῆναι αὐτὸν ὑπὸ τῶν ἀγγέλων εἰς τὸν κόλπον τοῦ Ἀβραάμ· ἀπέθανεν δὲ καὶ ὁ πλούσιος καὶ ἐτάφη. Καὶ ἐν τῷ ᾅδῃ ἐπάρας τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτοῦ ὑπάρχων ἐν βασάνοις ὁρᾷ τὸν Ἀβραὰμ ἀπὸ μακρόθεν καὶ Λάζαρον ἐν τοῖς κόλποις αὐτοῦ. Καὶ αὐτὸς φωνήσας εἶπεν Πάτερ Ἀβραάμ ἐλέησόν με καὶ πέμψον Λάζαρον ἵνα βάψῃ τὸ ἄκρον τοῦ δακτύλου αὐτοῦ ὕδατος καὶ καταψύξῃ τὴν γλῶσσάν μου ὅτι ὀδυνῶμαι ἐν τῇ φλογὶ ταύτῃ. Εἶπεν δὲ Ἀβραάμ· Τέκνον μνήσθητι ὅτι ἀπέλαβες σὺ τὰ ἀγαθά σου ἐν τῇ ζωῇ σου καὶ Λάζαρος ὁμοίως τὰ κακά· νῦν δὲ ὁδε παρακαλεῖται σὺ δὲ ὀδυνᾶσαι. Καὶ ἐπὶ πάσιν τούτοις μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστήρικται ὅπως οἱ θέλοντες διαβῆναι ἐντεῦθεν πρὸς ὑμᾶς μὴ δύνωνται μηδὲ οἱ ἐκεῖθεν πρὸς ἡμᾶς διαπερῶσιν. Εἶπεν δέ Ἐρωτῶ οὖν σε πάτερ ἵνα πέμψῃς αὐτὸν εἰς τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου ἔχω γὰρ πέντε ἀδελφούς ὅπως διαμαρτύρηται αὐτοῖς ἵνα μὴ καὶ αὐτοὶ ἔλθωσιν εἰς τὸν τόπον τοῦτον τῆς βασάνου. Λέγει αὐτῷ Ἀβραάμ ἔχουσιν Μωυσέα καὶ τοὺς προφήτας· ἀκουσάτωσαν αὐτῶν. Ο δὲ εἶπεν Οὐχί πάτερ Ἀβραάμ ἀλλ' ἐάν τις ἀπὸ νεκρῶν πορευθῇ πρὸς αὐτοὺς μετανοήσουσιν. Εἶπεν δὲ αὐτῷ Εἰ Μωσέως καὶ τῶν προφητῶν οὐκ ἀκούουσιν οὐδὲ ἐάν τις ἐκ νεκρῶν ἀναστῇ πεισθήσονται
Μετάφραση της Ευαγγελικής περικοπής:
Είπε ο Κύριος: «Κάποτε υπήρχε ένας πλούσιος άνθρωπος, ο οποίος εφορούσε πορφύραν και λινά ενδύματα και εζούσε καθημερινώς μέσα σε μεγάλην πολυτέλειαν. Κοντά εις την πύλην του πιο ξαπλωμένος ένας πτωχός, ονομαζόμενος Λάζαρος, γεμάτος πληγές, ο οποίος επιθυμούσε να χορτάση από τα ψίχουλα που έπεφταν από το τραπέζι του πλουσίου. Ακόμη και τα σκυλιά εσυνείθιζαν να έρχωνται και να γλύφουν τις πληγές του. Συνέβη δε να πεθάνη ο πτωχός και να φερθή από τους Αγγέλους εις τον κόλπον τού Αβραάμ. Επέθανε δε και ο πλούσιος και ετάφη. Εις τον άδην, όπου εβασανίζετο, εσήκωσε τα μάτια του και βλέπει από μακρυά τον Αβραάμ και τον Λάζαρον εις τους κόλπους του. Και εφώναξε και είπε, ‘’Πάτερ Αβραάμ, ελέησέ με και στείλε τον Λάζαρον να βουτήξη την άκρη του δακτύλου του σε νερό και να δροσίση την γλωσσά μου, διότι υποφέρω μέσα σ' αυτήν την φλόγα’’. Αλλ' ο Αβραάμ είπε, ‘’Παιδί μου, θυμήσου ότι συ απήλαυσες τα αγαθά σου εις την ζωήν σου όπως και ο Λάζαρος τα κακά· τώρα όμως αυτός εδώ παρηγορείται και συ υποφέρεις. Και εκτός από όλα αυτά υπάρχει μεταξύ μας ένα μεγάλο χάσμα ώστε να μη μπορούν να περάσουν εκείνοι πού θέλουν να διαβούν απ' εδώ σ' εσάς, ούτε οι απ' εκεί σ' εμάς’’. Τότε είπε, ‘’Σε παρακαλώ λοιπόν, πατέρα, να τον στείλης στο σπίτι του πατέρα μου, διότι έχω πέντε αδελφούς, να τους νουθετήση, δια να μη έλθουν και αυτοί εις τον τόπον αυτόν των βασάνων’’. Λέγει εις αυτόν ο Αβραάμ, ‘’Έχουν τον Μωϋσήν και τους Προφήτας ας τους ακούσουν’’. Αυτός δέ είπε, ‘’Όχι, πάτερ Αβραάμ, άλλ' εάν κάποιος από τους νεκρούς πάη σ' αυτούς θα μετανοήσουν’’. Αλλ' ο Αβραάμ του απήντησε ‘’Εάν δεν ακούνε τον Μωϋσήν και τους προφήτας, δεν θα πεισθούν και αν ακόμη αναστηθή κάποιος από τους νεκρούς’’».
(Εκ τnς μεταφράσεως της Καινής Διαθήκης των αειμνήστων καθηγ. Β. Βέλλα, Αρχιμ. Εύ. Αντωνιάδου, Αμ. Αλιβιζάτου, Γερ. Κονιδάρη, Έκδ. ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ).
Σχόλια:
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε’ ΛΟΥΚΑ
(Λουκ. 16, 19-31)
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΣ
«Άνθρωπος τις ήν πλούτος…»
ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ βασικότερες ανάγκες του ανθρώπου είναι η τροφή και το ένδυμα. Η τροφή για να αυξηθεί και να συντηρηθεί το σώμα. Το ένδυμα για να καλύψουμε τη γυμνότητα του και να το προστατεύσουμε από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Μέσα στα πλαίσια των δυο αυτών αναγκών οι άνθρωποι αγωνιζόμαστε για να εξασφαλίσουμε τη διατροφή και την ενδυμασία μας. Όμως αν δεν προσέξουμε, ο αγώνας αυτός μπορεί να διαστρέψει τις δυο φυσικές ανάγκες και να τις μεταβάλλει σε φοβερά τυραννικά πάθη. Το ένδυμα και η ανάγκη του να γίνει πολυτέλεια που προκαλεί, χλιδή που διαφθείρει, ματαιοδοξία βδελυκτή στα μάτια του Θεού. Και η τροφή και η λήψη της να μεταβληθεί σε κοιλιοδουλία, κυνήγι της ηδονής, κολακεία της σάρκας.
Τον κίνδυνο αυτό μας επισημαίνει σήμερα ο Κύριος με την παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου που ακούσαμε. Και θέλοντας να ξυπνήσουμε όλοι όσοι περιπέσαμε στο λήθαργο της ματαιόδοξης πολυτέλειας και της λατρείας των αναγκών του σώματος, μας παρουσιάζει και τις οδυνηρές μεταθανάτιες συνέπειες, που συνεπάγεται μια ζωή που κύλησε μέσα στην εγωπαθή ικανοποίηση των ατομικών αναγκών και τη σκληροκαρδία απέναντι στον πόνο και στη δυστυχία των άλλων. Των εν Χριστώ αδελφών μας. Των συνανθρώπων μας.
Καλός ή κακός ο πλούτος;
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΣ ήν πλούσιος…». Έτσι αρχίζει την παραβολή Του ο Κύριος. Αντίθετα με ό,τι κάνει για τον φτωχό Λάζαρο, για τον πλούσιο απαξιώνει να αναφέρει το όνομα του. Και μας περιγράφει με ζωηρά χρώματα την εγκόσμια πορεία του. Το πώς έζησε και πως συμπεριφέρθηκε. Του απαγγέλλει σοβαρό κατηγορητήριο και μας τον παρουσιάζει βαριά τιμωρημένη στη μεταθανάτια ζωή. Γιατί τάχα; Επειδή άραγε ήταν πλούσιος; Μήπως ο πλούτος και τα υλικά αγαθά είναι πράγματα απαράδεκτα και κατακριτέα από τον Θεό;
Ασφαλώς όχι. Ο πλούτος και τα υλικά αγαθά αυτά καθεαυτά δεν είναι καταδεικαστέα. Το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο τα χρησιμοποιούμε. Στο πως διαχειριζόμαστε τον πλούτο που, φυσικά, αποκτήσαμε με τον έντιμο μόχθο μας. Στο ποια θέση του δίνουμε μέσα στη ζωή μας. Διότι πρέπει να ομολογήσουμε ότι η καρδιά του ανθρώπου εύκολα αιχμαλωτίζεται από τα πλούτη. Κουρσεύεται από το πάθος της φιλαργυρίας. Παρασύρεται από την ματαιότητα του κόσμου και κυριεύεται από τη φιληδονία. Και τότε λησμονεί τον Θεό και γίνεται άκαρδος και σκλήρός προς τους συνανθρώπους του. «Πρόσεξε», φωνάζειο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη, «μήπως αφού φας και χορτάσεις τα αγαθά της γης, και χτίσεις όμορφα και πολυτελή σπίτια και κατοικήσεις σ’ αυτά…κι αυτξηθεί το χρυσάφι και το ασήμι σου…, υπερηφανευτεί η καρδιά σου και λησμονήσεις τον Κύριο και Θεό σου» (Δευτ. 8, 11-14).
Αυτό ακριβώς έπαθε και ο πλούσιος της παραβολής. Έγινε αιχμάλωτος του πλούτου του. Λησμόνησε τον Θεό και διέγραψε τους άλλους ανθρώπους από τον ορίζοντα της ζωής του. Με δυο αδρές πινελιές ο Κϋριος μας ζωγραφίζει την κατάσταση του.
Χλιδή και κοιλιοδουλία,
δυο φοβερά κακά του πλούτου
«ΕΝΕΔΙΔΥΣΚΕΤΟ πορφύραν και βύσσον». Ο πλούσιος της παραβολής κυριεύτηκε από την πολυτέλεια. Η ανάγκη του ενδύματος του έγινε τυραννικό πάθος. Φορούσε ενδύματα από τα πιο ακριβά, καμωμένα από βύσσο των Ινδιών και βαμμένα με πορφύρα της Φοινίκης. Ενδύματα δηλαδή, πολυτελή, βαρύτιμα και σπάνια. Έτσι ειδωλοποίησε το σώμα του. Κόμπαζε στολισμένος. Επιδειχνόταν προκλητικά. Αυτοθαυμαζόταν. Και επιδίωκε να τον θαυμάζουν και οι άλλοι. Και να τον επαινούν οι διάφοροι κόλακες.
«Ευφραινόμενος καθ’ ημέραν λαμπρώς». Ο πλούσιος του Ευαγγελίου δεν ήταν μόνο ματαιόδοξος. Ήταν και κοιλιόδουλος. Λάτρευε την κοιλιά του. Ανήκε στην κατηγορία εκείνων, «ών ο Θεός η κοιλία», όπως γράφει ο Απόστολος (Φιλ. 3, 19). Γι’ αυτό και ζούσε «ευφραινόμενος καθ’ ημέραν λαμπρώς». Πόσα και πόσα δεν περιλαμβάνει ο λόγος αυτός του Κυρίου! Φαγητά σπάνια και γαργαλιστικά. Ποτά μυρωδάτα και μεθυστικά. Πλήθη κολάκων να συντρώγουν μαζί του. Ποτήρια να τσουγκρίζονται, πιάτα να σπάνε, γέλια ηχηρά, βωμολοχίες, αισχρότητες. Και όλα αυτά όχι σπάνια. Όχι σε αραιά, επιτέλους, διαστήματα αλλά «καθ’ ημέραν», καθημερινά. Οι πολλοί τρώνε για να ζουν. Εκείνος ο ταλαίπωρος ζούσε για να τρώει. Σύνθημα ζωής γι’ αυτόν ήταν το στολίδι και η επίδειξη, το φαγοπότι και το ξεφάντωμα. Το ένδυμα και η τροφή, δυο φυσιολογικές ανάγκες, είχαν πλήρως διαστραφεί. Και είχαν γίνει πάθη αποκρουστικά που αιχμαλώτισαν την καρδιά του!
Ο Κύριος για να εκφράσει εντονώτερα τη ζοφερή κατάσταση της ψυχής του πλουσίου, μας δίνει ευθύς αμέσως και την εικόνα του φτωχού και δυστυχισμένου Λαζάρου. Στεκόταν παραπεταμένος στην εξώπορτα του μεγάρου του πλουσίου, ρακένδυτος και πληγιασμένος. Και προσπαθούσε να χορτάσει από τα ψίχουλα του τραπεζιού που πετούσαν οι υπηρέτες. Ο πλούσιος τον έβλεπε καθημερινά. Και όμως έμενε ψυχρός και αδιάφορος. Δεν μπόρεσε να εννοήσει το χρέος του. Δεν ξύπνησε από τον λήθαργο της εγωπάθειας του.
Η προκλητική πραγματικότητα της εποχής μας
ΟΜΩΣ ΑΣ αφήσουμε τον πλούσιο της παραβολής και ας έρθουμε στην εποχή μας. Πολύ φοβούμαι, λοιπόν, ότι και σήμερα – και όχι μόνο οι πλούσιοι αλλά λίγο-πολύ όλοι μας – πάσχουμε από τη διπλή αυτή αρρώστια του πλουσίου της παραβολής, την επιδεικτική πολυτέλεια και τη ζωώδη κοιλιοδουλία. Διαστρέψαμε δυο φυσικές ανάγκες, όπως είναι το ένδυμα και η τροφή, με αποτέλεσμα να γίνουμε δούλοι της πολυτέλειας, σκλάβοι της μεγάλης αφέντισσας που ακούει στο όνομα κοιλιά!
Η σημερινή κοινωνία είμαστε μια κοινωνία πολυτέλειας, επιδείξεως και σπατάλης. Ο άνθρωπος σήμερα ντύνεται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο όχι γιατί το επιβάλλει η ανάγκη αλλά η θεοποιημένη μόδα και ο συρμός. Ντύνεται ή γδύνεται – αναλόγως! – διότι έτσι αποφασίζουν σκοτεινά και ύποπτα κέντρα ή πανίσχυρα οικονομικά συμφέροντα. Ανυπολόγιστο χρήμα ξοδεύεται κάθε χρόνο για να στολιστεί το σαρκίο σύμφωνα με τις επιταγές της θεάς μόδας. Αμύθητα ποσά για κοσμήματα. Χρόνος και χρήμα στους νεοειδωλολατρικούς ναούς της εποχής – τα «ινστιντούτα καλλονής», «αισθητικής», και πολλά άλλα.
Αλλά και στη λατρεία της κοιλιάς δεν υστερούμε. Χρήμα, χρήμα άφθονο ξοδεύεται για να φάμε και να πιούμε ό,τι πιο σπάνιο, ό,τι πιο πολυτελές. Περιουσίες ολόκληρες θυσιάζονται για την κοιλιά και τις άλλες αισχρές ηδονές που αναπότρεπτα συνδέονται με το φαγοπότι. Βάκχος και Αφροδίτη λατρεύονται πάντοτε μαζί. Λέγεται ότι στην Αμερική και την Ευρώπη ξοδεύονται για διασκεδάσεις πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύονται για να τραφεί ολόκληρος ο πληθυσμός της γης!
Και όλα αυτά, όταν ανάμεσα μας, πολύ κοντά μας – η γη μας δεν είναι παρά μια μεγάλη γειτονιά – χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά από την πείνα, όταν εκατομμύρια παιδιά πεινούν και υποσιτίζονται, ζούν κάτω από άθλιες συνθήκες, στερούνται τα πιο απαραίτητα πράγματα για να επιβιώσουν. Όλοι αυτοί είναι οι σύγχρονοι Λάζαροι. Και στέκονται πολύ κοντά μας. Ανάμεσα μας. Μπορούμε να τους δούμε. Αρκεί τα μάτια μας – τα μάτια της ψυχής κυρίως – να είναι ανοιχτά!
* * *
Αδελφοί μου,
Δεν ήταν τα πλούτη του για τα οποία κατακρίθηκε από τον Θεό ο πλούσιος. Ήταν η προσήλωση του σ’ αυτά. Ήταν ο τρόπος που τα διαχειρίστηκε. Ήταν η πολυτέλεια και η κοιλιοδουλία του. Ήταν η αναλγησία του μπροστά στον πόνο και τη δυστυχία του φτωχού Λαζάρου. «Ακουέτωσαν ταύτα οι πλούσιοι», φωνάζει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. «Μάλλον δε ουχί οι πλούσοι, αλλ’ οι ανελεήμονες. Ου γαρ επειδή πλούσιος ήν εκολάζετο, αλλ’ επειδή ουκ ηλέησεν. Ένεστι γαρ πλουτούντα και ελεούντα τυχείν παντός αγαθού».
Γι’ αυτό μακριά από μας η πολυτέλεια και η κοιλιοδουλία. Ασφαλώς θα ντυθούμε και θα φάμε και θα πιούμε. Όμως πάντοτε με μέτρο, απλά και λιτά. «Έχοντες διατροφάς και σκεπάσματα», λέει ο Απόστολος του Θεού, «τούτοις αρκεσθησόμεθα» (Α’ Τιμ. 6,7). Δεν είναι σκοπός της ζωής η ενδυμασία και η τροφή. Είναι μέσα. Δεν ζούμε για να τρώμε. Τρώμε για να ζούμε. Και για να είναι οι καρδιές και τα χέρια ανοιχτά στον πόνο και τις ανάγκες των συνανθρώπων μας, των ελαχίστων αδελφών του Κυρίου.
3 σχόλια:
“My Father is at work until now, so I am at work”
(John 5:17)
“I bless you my children! Today I wish to speak to you about God’s work in these times and about the general picture in which your life and your mission is inserted.
“Try to understand, above all, that you did not happen to be in the reality in which you are by accident, but you are here because of a precise divine project. Whatever you might think about yourselves or others might think about you, know that your life is precious and irreplaceable in the time and place in which you find yourselves to be, according to God’s projects. You have been preordained for this reality, and for this reason God gave you irreplaceable and original potentialities. No one in the universe is equal to you, because God’s creativity is unlimited and inexhaustable, and because each one of you is absolutely unique in his being and in his way of acting.
“Unfortunatly, many on Earth live below their potentiality, because they do not make of themselves a gift to Me. I am the only One to know pefectly the Father’s project for each one of you, because from Him I received the order to bring to completion His work in every person. I am acting in you by the power of the Holy Spirit, who enlightens you, cloaks you, constantly inspires you pointing out the avenue towards Me, so that I might reveal to you the Will of the Father for each one of you.
Without me you shall never truly be able to know yourselves, nor to be able to understand what is asked of you to do in this life.
“The Holy Spirit and I are constantely at work in order to realize the Father’s project in each one of you, but we can do this only with the help of your freedom, that is, only when you willingly and freely choose to love and serve God and you offer to Him your life. This is the indispensable condition so that your potentialities activate and are at work. In fact, by the moment you decide to live for God and to be totally abandoned to His will, within you the action of the Holy Trinity starts working, and little by little, transforms your life and your thoughts. Thus, you are beginning to become conscious of who you are in God and to make a mark on reality, a creative mark, because it is divine creativity working in you. I wish you to be conscious about what I am saying to you, because the knowledge that God is active in you, independently from your human limitations and frailties, is determinant for your mission in the time in which you live.
“Yours is a grand time and a difficult time for the entire universe. Grandiose for the power of the events that the hand of God is preparing, and difficult because it is a time of battle with the powers of evil, an always more open battle.
All this does not refer to the planet earth alone, but to the entire creation and all the people who inhabit many other planets. I have already told you that they are children of God as you are, and that I gave My life for them as well. They are your brothers in whom the project of My Father has to be perfectly accomplished, just as it is in yours.
“What is the project of the Father? To bring back the entire creation to the state of integrity and perfection it had before original sin; to bring back every person to the dignity and glory of a child of God. All men and every creature that exists in the universe must be made free from corruption and death which infiltrated themselves in the work of God because of the sin of your forefathers. Humanity must return to a correct relationship with God, by recognizing His authority and by submitting to His guide. How is the Father going to realize this project? By recapitulating all creation in Me, since He gave Me all power in the whole universe.
www.versolanuovacreazione.it
__________________________________
__________________________________
“This is why I am at work in this time, so that all those who will come to Me might be brought to a new and filial relationship with the Father.These people will be instructed interiorly by Me, to be ready to understand and to live the events awaiting humanity. When My work will be accomplished in each one and in the entire universe, I will return in My glory and I will introduce all those who belong to Me, in the new incorrupt and incorruptible creation. This will be the new and most pure dimension of the spirit, in which redeemed humanity will live; it will be the kingdom of heaven that at the end of times I will give to My Father, but a kingdom that even now belongs to those who live for Me and in Me.
“On the contrary, those who will remain outside Me, because they will not have accepted Me nor recognized Me as Son of God and Savior, they will not enter the new creation.
“I came on Earth in order to bring the beginning of a new time, a definite and decisive time for the humanity of the whole universe. After My death and resurrection a progressive journey towards the new creation had begun. With My passion, I fufilled in front of My Father what His justice required, washing the sins of the forefathers with My Blood and erasing your heavy debt. This way I opened the avenue to every single person of good will who wants to accept Me and follow Me. If you offer yourselves to Me, I will lead you perfectly according to the plans of God, to introduce you, some day, in the kingdom of heaven. However, the walking is up to you. Don’t think that I also do your part! I am near you and I sustain you but I do not walk for you. Christians often depend on Me, thinking I already did everything, so they don’t have to do anything anymore. They feel satisfied by participating in some religious rite, and they think they are fine. No, children, this attitude is very wrong. I redeemed you, this is true, but if you remain lifeless and passive, without taking upon yourselves the responsibility expected of you, as spiritually mature people should do, how is Redemption going to bring any fruit in you? What will distinguish you from those who do not believe? My life and My work must become incarnated in each one of you, so that you might be able to make My Sacrifice efficacious, alive and visible, for your benefit and that of others. It is not sufficient to believe in Redemption, one must fully enter It, taking up your cross and following Me.
“If this is true at the level of a single person, much more is it true when referring to the entire humanity. The entire humanity will have to know Me, accept Me, and follow Me if it wants to be taken back to the Father and led into the kingdon of heaven.
Bringing back the entire creation to the Father is up to Me only, therefore everything has to pass through Me.
“Which is your duty then during these times? It is that of firmly believeing in Me and offering Me your very selves, so that I can unite you to Me in order to take you back to the Father. This is the meaning of being recapitulated in Me. This way you will be part of My Mystical Body which is the most powerful force working in the universe. Part of the Mystical Body are My Mother, the angels, the Saints, and all those, living and dead, who believed and still believe in My work, because they love the Father and recognize Me as Son of God and Redeemer of the whole humanity.In this way you will become partakers of My actions and of the Father’s; you will be part of God’s army, that in these times is powerfully at work. This is why it is absolutely necessary that you decide to live for God, renewing yourselves interiorly and detaching from your selfesheness and egoism. I expect from each of you a serious and unequivocal decision. Such a decision is not postponable anymore; this is valid for each individual and for the entire humanity.
_www.versolanuovacreazione.it______________________________
__________________________________
“This is why I am at work in this time, so that all those who will come to Me might be brought to a new and filial relationship with the Father.These people will be instructed interiorly by Me, to be ready to understand and to live the events awaiting humanity. When My work will be accomplished in each one and in the entire universe, I will return in My glory and I will introduce all those who belong to Me, in the new incorrupt and incorruptible creation. This will be the new and most pure dimension of the spirit, in which redeemed humanity will live; it will be the kingdom of heaven that at the end of times I will give to My Father, but a kingdom that even now belongs to those who live for Me and in Me.
“On the contrary, those who will remain outside Me, because they will not have accepted Me nor recognized Me as Son of God and Savior, they will not enter the new creation.
“I came on Earth in order to bring the beginning of a new time, a definite and decisive time for the humanity of the whole universe. After My death and resurrection a progressive journey towards the new creation had begun. With My passion, I fufilled in front of My Father what His justice required, washing the sins of the forefathers with My Blood and erasing your heavy debt. This way I opened the avenue to every single person of good will who wants to accept Me and follow Me. If you offer yourselves to Me, I will lead you perfectly according to the plans of God, to introduce you, some day, in the kingdom of heaven. However, the walking is up to you. Don’t think that I also do your part! I am near you and I sustain you but I do not walk for you. Christians often depend on Me, thinking I already did everything, so they don’t have to do anything anymore. They feel satisfied by participating in some religious rite, and they think they are fine. No, children, this attitude is very wrong. I redeemed you, this is true, but if you remain lifeless and passive, without taking upon yourselves the responsibility expected of you, as spiritually mature people should do, how is Redemption going to bring any fruit in you? What will distinguish you from those who do not believe? My life and My work must become incarnated in each one of you, so that you might be able to make My Sacrifice efficacious, alive and visible, for your benefit and that of others. It is not sufficient to believe in Redemption, one must fully enter It, taking up your cross and following Me.
“If this is true at the level of a single person, much more is it true when referring to the entire humanity. The entire humanity will have to know Me, accept Me, and follow Me if it wants to be taken back to the Father and led into the kingdon of heaven.
Bringing back the entire creation to the Father is up to Me only, therefore everything has to pass through Me.
“Which is your duty then during these times? It is that of firmly believeing in Me and offering Me your very selves, so that I can unite you to Me in order to take you back to the Father. This is the meaning of being recapitulated in Me. This way you will be part of My Mystical Body which is the most powerful force working in the universe. Part of the Mystical Body are My Mother, the angels, the Saints, and all those, living and dead, who believed and still believe in My work, because they love the Father and recognize Me as Son of God and Redeemer of the whole humanity.In this way you will become partakers of My actions and of the Father’s; you will be part of God’s army, that in these times is powerfully at work. This is why it is absolutely necessary that you decide to live for God, renewing yourselves interiorly and detaching from your selfesheness and egoism. I expect from each of you a serious and unequivocal decision. Such a decision is not postponable anymore; this is valid for each individual and for the entire humanity.
_www.versolanuovacreazione.it______________________________
Δημοσίευση σχολίου